20 februari update

Idag har jag suttit och planerat min och Alexanders 2års dag, han valde att komma samma dag, så jag fick ändra planerna lite, och dom är inte fullt klara ännu, men det mesta. Och det är ju så otroligt kul att sitta och planera saker för en person, samtidigt som den personen dissar en totalt..
Men tydligen så har han haft fuuuullt upp hela dagen, med vad har jag ingen aning, och ikväll kommer han också att vara upptagen hela kvällen, kul kille! Försöker att inte tänka på det, men det är ganska svårt när man märker att man inte får något svar..För man sitter och väntar på ett svar hela tiden. Det har jag gjort hela dagen idag i alla fall, plus så har jag sett klart hela O.C säsong 1, och nu håller jag på att ladda hem hela 2andra, men det går riktigt segt.. jag vill se nununu!

Idag bestämde jag också att imorgon blir en städdag, jag måste verkligen göra något åt mitt rum, och det är NU!
Jag mår också mycket bättre idag, mår bara lite illa, men det gör jag av mina smärtstillande ;/ Förkyldningen börjar bli bättre, men jag gjorde ett bra val att stanna hemma idag, för jag hade nog inte orkat med att vara i skolan idag. Mamma har även varit hemma idag, så jag har fått sällskap av henne, Celina spydde tydligen imorse, JIPPIE, men nu är hon frisk! Det verkar som att det inte var en allt för allvarlig magsjuka, för Marcus är också frisk nu. Hoppas bara att jag slipper magsjukan, jag hatar verkligen att spy.
Aja, nu ska jag roa mig med något annat. Hejss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar