till dig

jag fattar ingenting just nu, jag fattar inte hur du lätt bara kan göra såhär, det är som att du inte har några känslor alls. Jag vet att du har det, men du visar dem inte, i alla fall inte nu. När jag mår skit så vill du bara undvika mig, det är då du ska finnas där för mig, vi kommer aldrig klara av det här ifall du inte stöttar mig, och det gör du inte, du väljer att inte prata med mig då. Det kommer aldrig fungera så, för det är när jag mår dåligt jag behöver DIG som mest, men det fattar inte du.

Du är det bästa jag har, och den jag älskar mest, du är den enda jag kan berätta saker för och då menar jag alla saker, du är min allra bästa kompis och min älskling. Vi har vuxit ihop, jag klarar mig inte utan dig, jag behöver dig, jag har vant mig vid att det är som det är, och det är alltid kärleken som gjort att jag klarat av det, men om du nu ska börja hålla på såhär så vet jag inte.. vill du förlora mig eller? Jag kan inte leva utan dig, jag vet att du är den rätta för mig, jag vet det. Jag vet att jag är den viktigaste personen i ditt liv, men ibland visar du inte det.

Jag har aldrig tvivlat på oss, aldrig. För jag vet att vi är enormt starka tillsammans, vi klarar allt tillsammans, vi kan inte sluta nu när allt börjar ljusna. Jag är rädd att förlora dig, jag har fått den person som jag ville ha, och när man fått det så är man rädd att förlora det, för man vill aldrig förlora det man älskar mest. när det blir såhär det är då jag blir extra rädd, jag är så extremt rädd att allt bara ska pajja. jag vet att det krävs mycket för att allt ska förstöras. Men jag vill vara säker på att du inte kommer lämna mig. Du får tycka att jag är hur barnslig, fjantig och allt annat hur mycket du vill, men jag är så sjukt jävla kär i dig, och det gör så ont när du bara så lätt kan undvika mig en hel dag, inte svara på sms osv. Jag måste alltid svara direkt när jag får sms av dig, jag känner mig taskig annars, men så är jag. Jag visar ju bara mina känslor för att jag känner mig trygg hos dig, jag känner att jag kan vara ledsen, arg och så på dig för det har jag rätt att vara. men tydligen är det bara fel.. för jag vet att du finns där för mig, men då kan du inte säga att du inte vill prata med mig när jag är på dåligt humör, varför inte göra det bättre då? du vet ju att du ska undvika att jävlas med mig då, så det är ju en början på att göra det bättre när jag är på dåligt humör, än att bara undvika mig, det gör det mycket sämre tro mig!

Men det är bara frågan hur du lätt kan göra så? Tänker du aldrig på mig? Tänker du aldrig på hur jag känner när jag inte får ett svar? eller en kärleksförklaring tillbaka? du kanske inte bryr dig, men jag gör det. Jag skulle kunna höra dina känslor varje dag, det skulle få mig på så mycket bättre humör. Även fast jag vet allt redan, så vill jag ändå höra det varje dag. Jag vill veta hur mycket jag betyder för dig, hur mycket du bryr dig om mig, hur mycket du saknar mig, hur mycket du älskar mig. Jag skulle bli så otroligt lycklig ifall jag skulle få ett kärleks sms av dig, helt plötsligt. Jag skulle bli så otroligt överraskad och glad. Men tyvärr händer det inte allt för ofta.. varför vet jag inte riktigt.. För du vet att jag blir så otroligt glad över att få sånt, så jag vet inte varför du inte gör det då. För tydligen måste alltid jag ha skickat ett sms först..

Älskling du är min framtid, mitt liv jag kan inte förlora dig. Jag älskar dig mer än allt annat. Du är det bästa som finns (även när du är taskig), men det är dig jag är kär i, förälskad i. Jag kan inte sluta tänka på dig, vi har snart varit tillsammans i 2 år, och jag får fortfarande samma pirr i kroppen varje gång jag ser dig efter vi varit ifrån varandra, första pussen, eller redan kramen när vi ses igen, jag blir som nykär igen. Vissa par brukar ha problem med det när det gått så länge, men för mig är det inget problem, för jag blir nykär varje gång. Det känns så bra. Jag får fortarande samma pirr i magen när jag åker till dig, eller hämtar dig på busstationen som jag fick när jag och sandra åkte till dig första gången. Jag är helt galen i dig. Jag behöver dig älskling! Jag vill att du ska känna samma känslor som jag gör. Hoppas jag inte har förstört något..
Förlåt!! skriv ett sms efter du har läst detta. Jag lämnar dig aldrig!
always and forever!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar