12 mars

Slapp dag idag också, riktigt skönt! men har en massa skoluppgifter jag måste bli klar med, typ snarast. Men orken finns inte där, inte bra.. Tappade helt motivationen när jag fick höra några nyheter, jag vill bara att du ska må bra igen, vara lika pigg, vara dig själv. Operationen skulle ju göra allt mycket bättre, än så länge är det bara sämre, och det blir bara värre och värre.. Humöret är inte på topp just nu.. Vill bara lägga mig och sova tills 7 april, helt seriöst jag orkar inte med detta. Inte nu.
Efter skolan for jag, Elina & moa och fikade och snackade en massa skit, sedan kom också Elinas bästa kompis Linnea och gjorde oss sällskap, det var kul att få ett ansikte på henne eftersom Elina har nämt hennes namn 43563 ggr typ. Vi satt länge och snackade, det var riktigt roligt.

Jag vill bort härifrån nu, mamma mår inge bra och det gör allt mycket sämre..
Det är bara boken just nu som håller mig ifrån alla tankar. .
Jag behöver dig Alexander!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar