14 mars

Tog en lång sovmorgon imorse, jag vaknade 11.30 och då klev jag upp. Det var riktigt skönt, efter jag hade ätit frukost gick jag upp och la mig i sängen och läste ut boken, trist att den redan är slut. Men jag ska börja på andra boken senare idag.
Tagit det riktigt lungt idag, varit barnvakt, eller är barnvakt just nu också, har lagat lunch till familjen och bara varit på bra humör! jag vaknade verkligen på rätt sida idag.
Just nu sitter jag och kollar på hockey, Timrå - HV 71 spelar, just nu så leder Timrå med 2-0.
Jag tycker att älsklingen min kan ta och komma hit snart, men ifall man tänker efter så är det inte så länge kvar.. Men det känns länge. Ska bli så himla härligt att få stanna hemma för en gångs skull, men det kommer kännas konstigt. Jag brukar vilja lämna Umeå för att jag är så jävla less på stället, men den här gången ska det kännas skönt att stanna hemma och spendera lite tid med älsklingen här. Sova i sin egna säng, egna täcke osv, nog för att alexanders säng är mysig och så också.
Nu ska jag kolla på de sista minuterna av första perioden och kolla till boysen där ute som spelar hockey och se ifall de lever. Hejjss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar