15 mars

Haha, älsklingen min är ju rolig, han gick vidare till Elitserien på ett spel genom fusk och blev överlycklig!
Idag var mamma och micke och hälsade på morfar på sjukuset, mamma berättade att han hade varit jätte trött, och sover mest bara, men förhoppningsvis ska han må mycket bättre nu. Bli bättre. Bara han håller sig stilla så ska det nog gå mycket bättre denna gång. Så det kanske blir så att jag far dit och hälsar på honom något i veckan. -
Ikväll blir det att göra massa skolarbeten, så jag ska försöka att hålla mig borta ifrån datorn och boken, man får ju se hur det går.. haha!
Nu blire att se på hockey igen, har blivit värsta hockeynörden, fast det kanske inte är så konstigt när jag är tillsammans med världens hockeynörd!
Får se ifall jag skriver något inlägg ikväll, det var ett tag sen det var något inlägg med bilder så det får nog bli ikväll, kanske;p

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar