18 mars

Det var faktiskt en helt okej dag idag, den var rolig, skönt att slippa alla vanliga lektioner var det också. Det var inte så farligt som jag hade trott att lyssna på dataspel och internet, det var faktiskt riktigt intressant ;D kan vara för att han som pratade var en ruskigt bra föreläsare. Han var jätte rolig.
Jag var nyss ute och gick med mamma, det var riktigt härligt, typ första gången jag riktigt rörde på mig på månader känns det som. Men vi ska försöka gå den rundan några gånger per vecka
eller i alla fall en gång per vecka, det tar 45 minuter att gå den rundan så det är inte så farligt.
Jag saknar min mobil, lämnade in den på lagning 24/2 och det skulle ta 2-3 veckor, nu har det tagit 3 veckor och 1 dag.. Man kan gå in och kolla på en hemsida och se när den typ är klar och så, och det har inte uppdaterat något om den sedan 10/3 då de väntade på en del till telefonen, sedan dess har det tydligen inte hänt något.. Aja det är bara att vänta och se, jag är sjukt less på den telefon jag har just nu, så jag längtar verkligen efter min egna. Jag hoppas också att den funkar som den ska när jag får den annars blir jag riktigt sur. För när jag fått tillbaka så gäller inte min garanti längre.
Nu blir det att plugga körkortsteori i massor, jag är jätte nervös inför provet imorgon, tänkt om man inte klarar det, då får man typ ig i kursen.. Känns inte bra.. om jag gör provet bra så kommer jag minst att få ett VG =) så det känns bra. Men då gäller det att plugga en massa nu.
Ska koka en kopp te och sätta mig och plugga nu, ser ifall jag har någon ork kvar att skriva ett litet inlägg till senare. Vi får se. Hej så länge!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar