18 mars update

Nu har jag pluggat i massor känns det som, men ändå fattar jag typ ingenting.. som tur är det ett kryss prov, så man kan ju alltid chansa om man inte är säker.
Imorgon direkt efter skolan ska jag gå till sjukhuset (ifall det är fint väder) eller ta bussen för att möta upp mamma för att sedan hälsa på morfar som mår för övrigt jätte dåligt.. Mamma varna mig när jag sa att jag ville följa med att han mår jätte dåligt och ser jätte dålig ut, men jag ville följa med i alla fall, jag kommer säkert ångra att jag får dit sen för att jag kommer må dåligt efteråt men jag skulle må ännu sämre ifall jag inte for dit. Krångligt men så är det.
Sen för ett tag sen fick jag höra en annan tråkig sak inom släkten, en ganska hemsk sak. Hoppas det blir bättre med dig. Det är alltid lika tråkigt när något händer släkt och vänner. Ni får krya på er båda två!
Nu ska jag kolla igenom det sista inför provet, sedan lägga mig och läsa boken ett litet tag eller så länge jag orkar sedan sova. Jag står i kö för den tredje boken nu också, hoppas att jag får den direkt efter jag läst ut andra boken.
jag önska att min älskling kunde vara här just nu. I miss you <3
Godnatt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar