19 mars

Idag hade vi slutprovet i trafikant, det kändes som att det inte gick allt för bra. Imorgon får vi reda på resultatet och även slutbetyget i kursen, jag gruvar mig..
Efter skolan for jag och träffade morfar, han mår inte bra alls, hela han är typ uppsvullen och blå.. Han yrar en massa och ser saker som vi andra inte ser. Hjärtat är helt bra nu i alla fall, nu är det bara en massa andra skit saker.. Snälla bli frisk någon gång morfar.

Nu ikväll har jag suttit med ett skolarbete, var faktiskt riktigt duktig och fick ihop 7 sidor! :) jag är stolt, hoppas jag blir lika stolt över betyget också. Sen har jag också sett det nyaste oth avsnittet som kom ut i tisdags, det var en massa olika känslor med i avsnittet. Jag både skrattade och blev ledsen under avsnittet. Vissa avsnitt kan vara sjukt sorgsna, det är nästan hemskt.
Jag, Moa, Elina och Frida hade tänkt se på bio på lördag, men jag märkte nu att filmen vi hade tänkt se går inte längre på bio.. Ganska så trist.
I helgen blir det städ och plugg helg det har jag bestämt mig, inget datorsittande förräns rummet är städat och skoluppgifterna gjorda. Den kan få vara på för musikenskull men jag ska inte sitta vid den. Eller kanske när jag tar en liten paus, men då max 10 minuter. Jag måste verkligen få något gjort med mitt rum och alla skoluppgifterna, det är datorn som gör så att jag inte får något gjort och kanske för att jag är rätt så lat just nu också (A).
Nu hade jag tänkt läsa lite bok framför hockeyn, belöna mig själv med lite popcorn kanske också, mumma :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar