20 mars

Imorse fick vi tillbaka trafikant proven, det stora provet fick jag G på, så jag klarade det, sedan provet på vägmärken och vägmarkeringar fick jag VG ;d Så läraren hade satt ett G till mig i slutbetyg men skulle tänka på ifall han skulle ge mig ett VG så om ca 2 veckor vet jag det ;D Jag hoppas på ett VG, det skulle inte sitta helt fel. Efter den lektionen som varade i ca 20 minuter, så hade vi hål i 2 timmar, då gick jag och Moa in till stan och köpte oss varsin påse naturgodis, nyttigt och gott vare. eller det kanske inte är så nyttigt, men det kändes nyttigt.
Det har varit slask och äckel väder idag, vart tog solen vägen? jag saknar den, det var ju så skönt att sitta ute i solen i veckan. Jag måste verkligen köpa mig ett par stövlar, mina tygskor håller inte i detta väder, plus så måste jag ha stövlar när jag är på praktiken, det är under slask perioden så. Jag taggar inte det.
Natur och friluftsliv kursen tog slut idag, det var riktigt trist.. Men nu kommer jag att att få sluta tidigare 2 ggr i veckan och få sovmorgon 2 ggr i veckan bara för att Natur och frilufstliv och trafikanten slutar.
Jag har räknat ut att jag har bara 11 dagar kvar i skolan innan jag slipper skolan i 7 ½ veckor och då har jag räknat skoldagar, och jag har kommit fram till att det är bara 18 dagar tills älsklingen kommer :):) Men jag vill att han ska komma nununu! jag saknar honom massor.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar