21 mars

Imorse hade jag en riktigt jobbig morgon, vaknade kl 6 och hade cp ont i magen, tog en värktablett men den hjälpte inte så jag tog en till, efter en timme kunde jag somna om, och då hade jag spytt en gång också. Jag måste verkligen skaffa starkare värktabletter dessa fungerar inte längre.. ;/
Men nu mår jag lite bättre, inte lika ont i magen längre, men om några timmar kommer jag få ont igen men då får jag inte ta nå fler värktabletter.. Jag har redan tagit 2 detta dygn..
Just nu håller jag på att städa mitt rum, tog bara en liten paus för att skriva i bloggen, sen ska jag fortsätta städa, och när mamma kommer hem igen så ska jag börja baka morotskaka. :) Det är riktigt fint väder idag, så det blir nog att gå en promenad idag, ska försöka tvinga med mamma. Inge roligt att gå själv ;p
Sen ska vi grilla ikväll, jag taggar! =)
Ne, nu tillbaka till städandet!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar