22 mars

Denna helg blev inte riktigt som jag hade tänkt mig, pluggat eller städat har jag inte gjort..
Jag har verkligen inte haft lust att göra något av de, jag har haft en massa andra saker i tankarna, så det har inte gått att städa och absolut inte att plugga. Men jag har 2 stycken arbeten som jag måste göra klart idag, i alla fall göra klart det mesta. Får hoppas på att jag fixar det. Jag har inte ens orkat sitta mycket vid datorn denna helg, jag har hållit mig borta från den. Men ändå inte fått något gjort.
Det är så mycket som händer runt omkring just nu, morfar mår fortfarande inte bra, min kusin kan vara nära döden eller är nära döden om det forsätter 1 kg till så skulle hon läggas in, det är så hemskt att veta, och man kan inte sluta att tänka på det. Mickes pappa ligger också inne på sjukhuset just nu.
Jag behöver Alexander, men ändå vill jag vara själv, helt själv. Jag känner mig starkare än någonsin men ändå så svag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar