25 mars

Idag hann jag och Daniel inte redovisa NK-uppgiften så vi ska göra det imorgon, men jag redovisade mitt tal idag, och det gick faktiskt hyfsat bra. Fick bra beröm från läraren i alla fall efteråt, så jag är nöjd ;d efter skolan gick jag och Moa till banken för att hon skulle fixa något med sina fonder och jag skulle fixa en ny kod till min internetbank, för den gamla koden har spärrats.
Nu ska jag snart börja med maten också, sen känner jag för att gå ut och gå, så jag ska nog göra det ikväll. Fårse ifall mamma är sugen på att gå med mig, annars får jag gå själv.
Jag har fortfarande inte fått min mobil, så på fredag ska jag gå förbi där och kolla vad felet är för att jag inte har fått den. Den har gått över 1 månad sen jag lämnade in den så.
Jag har planerat ut vad jag ska göra för projektarbete också, hoppas bara att det blir av. Isåfall är jag i afrika om ett år. Jag hoppas verkligen att jag/vi får stipendium så vi får fara.
Ne, nu är det bäst att börja med maten, skriver mer senare!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar