25 mars update

Jag har lagt bud på en ny mp4/mp5 spelare med touch screen och 4gb minne, hoppas att den blir min ;D det får jag reda på på fredag vid 3 tiden.
Elisabeth ringde mig nyss också och frågade ifall jag kunde vara barnvakt på lördag, javisst sa jag, jag har ändå inget bättre för mig, och hon sa också att jag skulle få en liten slant. Inte för att jag behöver det för det är ju ändå bara Isak och Irma (tror jag) jag är barnvakt för men det går aldrig att tacka nej till pengar inte :) det kommer säkert inte vara allt för mycket pengar, kanske max 100 kr tror jag. Men det är alltid något.
Snart ska jag köpa en dator också, jag har pratat med mamma och hon sa att det skulle gå bra :) Jag hoppas att jag har datorn innan jag går ut på APU, så har jag möjlighet att skriva allt arbete på datorn.

(så här ser Mp4/Mp5 spelaren ut i alla fall)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar