26 mars

Hade sovmorgon imorse började 10.40 det var riktigt skönt kan jag lova, men något som var mindre skönt var att kattjäveln väckte mig kl 8...
Direkt på morgonen hade jag och Daniel redovisning, det gick väl helt okej tror jag. Sen vare en rätt lugn dag.
Jag kom ganska nyss hem nu, gick en sväng på stan efter skolan. Om ett tag ska jag göra mat till mig själv för att sedan åka till Lorina med Moa, för Lorina ska klippa oss ikväll ;d Ska bli skönt att klippa bort lite från håret, men det blir inge mycket för jag håller på att spara ut på längden, men fixa till luggen, klippa topparna, kanske lite uppklippt också blire nog, eller jag fårse hur det blir ;p Klippa mig ska jag göra i alla fall =)
Mp4/Mp5 spelaren blir nog inte min :( för någon har lagt ett högre bud, men det finns typ 3 till likadana som man kan buda på, så jag får göra det sen ikväll när jag kommer hem. För den ska bli min!!
ska göra annat nu, skriver mer ikväll när jag är hemma igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar