29 mars update

Imorgon ska jag först hämta ut boken, sedan träffa Elina på skolan 11.45 för att sedan fara till badhuset och ta igen missade badpass :P, sedan blir det kanske att fara till Lorina för att klippa sig ;d sen när jag kommer hem ska jag torka alla skåp i köket, för att tjäna in 100 kr som jag ska lämna in till skolan. Drygt men det är något som jag måste göra.
Det är typ första dagen jag har något speciellt inplanerat på en ledig dag, det känns lite konstigt, fast mer stressigt. Jag som hade velat kolla på datorer också, men får väl göra det på tisdag, då jag också har en ledig dag fast då har jag utvecklingssamtal också ju.
Men jag tror jag har bestämt mig för en vit dator, rosa kommer jag nog bli less på, visst det är fränt med en liten udda dator men jag skulle nog bli less.
Min mobil är klar också för den delen, nu ska den bara komma fram till Umeå. Jag längtar tills jag har den igen, jag är så grymt less på denna nu!
Nu är det inte heller många dagar kvar tills Älsklingen kommer, jag saknar honom masssooorr! Ska bli kul att ha honom här igen, sist var i sommras och det var ju ett bra tag sen.

Ne, nu tror jag det blir sängen och läsa lite ur boken jag ska läsa i MBS, sedan sova. Godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar