30 mars

Jag har verkligen hunnit med mycket denna dag, jag kom nyss hem också.
Dagen började med att fara till skolan och träffa Elina för att sedan fara till badhuset, på badhuset var vi i 2 timmar, det var riktigt roligt och jag kände mig jätte duktig efteråt, jag träffade pappa på badhuset också ;p Efter det gick vi in till stan, för att fara hem, då for jag till Jonte, där Moa och Lorina var, för att Lorina skulle klippa oss ;d Moa blev jätte snygg i håret, och jag toppade mest så det blev ingen större förändring, men jag är nöjd ;d sen fick Moa för sig att ta hål i tungan så kl 5 var vi på en studio på Mariehem, och hon tog hål i tungan, det blev as nice. Jag själv är riktigt sugen på att göra det nu också, mamma blev inte så glad på mig när jag berättade det men ;p Men det är ju ändå min kropp, och jag får göra precis vad jag vill med den. Så jag blev jätte taggad på det, men jag kommer inte få göra det förrän jag är 18, och då kanske jag inte är lika sugen, vem vet. Sen vare bara att fara hem och nu är jag hemma, skönt att komma hem efter en sån lång dag, men ska gå till biblioteket nu och hämta ut boken. Så då kan jag lägga mig i sängen och läsa och vila :)
Fårse ifall jag skriver nå mer idag eller inte, är grymt trött redan nu så det blir nog ingen sen kväll ikväll, fårse ifall det blir att prata något med Alexander också, om han har tid och vilja för det. Aja, jag fårse, nu ska jag i alla fall gå och hämta boken :) hejss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar