31 mars

Idag hade jag utvecklingssamtal och det gick jätte bra ;D Jag är så duktig i skolan! Efter det hämtade jag MIN MOBIL!!! =) åh, vad lycklig jag är nu, jag har verkligen saknat den massor. De har bytt ut bakluckan och så har den en ny mjukvara så nu fungerar den som en ny :)
Jag håller fortfarande på att städa i köket, jag gör det jätte snyggt :), jag fick nyss 100 kr av mamma av allt jobb, hihi :) Hon tyckte att jag var värd det, och hon tyckte verkligen att jag hade en usel timlön :P HAHA! Jag kunde ha gjort det gratis, för jag tycker det är kul ;p, ja, jag är konstig jag vet. Men ibland får jag städryck och då är det verkligen kul, Alexander har också varit med om det, helt plötsligt började jag bara städa hans lägenhet, men mitt rum det går verkligen inte att städa :/ det är riktigt skumt!
Nä, nu tillbaka till städandet i köket, så jag får bli klar någon gång ;d

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar