Balklänningar

Jag vet att jag är tidigt ute med att snacka om det nu, men jag hade först tänkt be någon av mina kusiner att sy en till mig men sen efter idag har jag ångrat mig. Jag har hittat så sjukt snygga balklänningar som jag vill ha, och jag ska vara tärna i sommar också då behöver jag också ha en snygg klänning, kanske kommer använda samma, eller köpa två för jag har fastnat mest för dom vita, men mamma vill inte att jag ska ha en vit klänning.




Dessa klänningar är det jag har fastnat för, alla kommer från samma märke också. Just nu gillar jag den vita med rosetten och den vita med svarta bandet mest. Jag tycker den vita med rosetten är ur gullig, kanske blir någon av dom till balen och någon av de andra när jag är tärna! Men jag kommer säkert ha ändrat mig innan balen och bröllopet men just nu är dessa mina favoriter.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar