24 mars

Det blev varken redovisning eller tal för min del idag, det blir imorgon istället, tror jag i alla fall talet blir av imorgon.
Jag ville verkligen inte kliva upp i morse, ville ligga kvar och sova hela dagen, men så blev det inte.
Håller på att söka jobb till sommaren just nu, känns tråkigt att jag måste jobba, men jag kommer inte överleva sommaren utan pengar. Det jag håller på att söka till just nu är bara i 3 veckor så det är ju skönt, och då har jag valt den tidiga perioden. Men det är inte helt säkert att jag får detta jobb, så jag ska leta vidare efter flera. Så ifall det skiter sig med ena så har man ett andra handsval. Men det är ju så svårt att hitta jobb, man måste nästan ha riktigt bra kontakter för att kunna få ett bra sommarjobb..

http://www.youtube.com/watch?v=td1T7WTOngw

(denna låt har fastnat i min hjärna, har även lyssnat sönder den hela dagen)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar