?

jag är helt jävla tom just nu, allt bara försvann..
tydligen är mina känslor mycket starkare än dina, jag vet vad jag vill och jag vet vad jag känner det kommer inte att ändras. men det spelar väl ingen roll. jag ska vara försiktig att öppna mig något mer, det känns bara så jävla fel. för att du inte känner likadant..jag kan inte göra något åt det. men det känns bara så himla konstigt efter att ha samlat på sig allt du har sagt till mig, och så är det inte helt säkert ens. jag ska helt sluta hoppas på allt, det är inte värt längre. inget känns värt längre. men det är så svårt, för jag ser dig så mycket mer än vad du ser mig.
som sagt vi är bara två stycken som tycker om varandra inget mer!
men det känns fel att helt tänka om nu, för jag har ändå sett våran förhållande som ett äkta, men jag kan inte göra det längre, för helt plötsligt kan du bara sticka, säga att du inte vill ha mig längre och sen är det slut. men jag tycker ifall man säger att man älskar någon så är det ett tecken på äkta och att det kommer vara länge, att man tar nästa steg och lämnar "kompis-steget", för att säga att man älskar någon är stort för mig, jag säger det inte till vem som helst, jag säger de till de jag har förtroende för.
men som sagt vi har inte lovat varandra att vara med varandra, men man kan faktiskt ha ett seriösare förhållande utan att ta nästa steg.
En sak är jag säker på, jag ska inte tro på någonting av vad du har sagt till mig, jag ska försöka glömma allt så jag slipper må så dåligt, för som sagt du har inte lovat mig någonting, utan du kan bara säga saker för att mena det just idag, men inte imorgon.
du behöver inte heller tro på allt jag säger till dig, men jag är faktiskt villig att ta nästa steg.
jag vet att min kärlek för dig kommer aldrig försvinna, hur jävlig du än är mot mig, min kärlek kommer alltid finnas kvar, även om du lämnade mig, min kärlek kommer att finnas kvar.
men ifall du inte kan älska mig som jag är så är det ingen idé alls, då är det inte lönt att fortsätta.
Jag älskar dig Per Nils Alexander Millner, men säg aldrig alltid när du inte menar det!

jag överdriver ingenting i detta inlägg, jag har inte missuppfattat dig fel heller, det var bara bra att du berättade allt det där, det fick mig att helt ändra uppfattning om vårat förhållande, och det var helt rätt. Vi ska ha roligt. inget annat.... det känns tufft, men så är det!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar