23 mars update

Jag känner mig verkligen jätte duktig just nu, jag är snart helt klar med att förbereda mig för NK-redovisningen imorgon som är nästan som avgörandet på vad jag får för slutbetyg i den kursen, jag känner just nu att det verkligen kommer att gå bra.
Sen är det bara det där jävla talet som jag inte har fått till ännu... Och jag måste göra det bra också för att få ett bra slutbetyg i KOM-kursen. Åh, jag hatar när man har press på sig. För jag vill ändå inte få dåliga betyg. Jag är ett VG-barn just nu och ska försöka hålla det skolgången ut ;d Behöver bara komma på ett sätt att börja talet så kommer det nog att gå jätte bra, sen måste jag hitta två stycken hjälpmedel jag ska använda mig av också. Men jag tror jag har koll på det.
Nu ska jag gå tillbaka till TV:n och göra klart det sista med NK uppgiften och se klart hockeyn, stackars skellefteå HAHA, sen blir det att tänka ut ett bra tal.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar