23 mars

Idag har det varit en bra dag, imorse lekte vi blinda nere i källaren, haha, det var ganska så hemskt att gå i trappor blind, så jag fattar inte hur de som är blinda klarar av det. Sedan hade vi en lektion utan en lärare, och utan en lärare i våran klass fungerar inte så vi satt och spelade kort i klassrummet istället, det var nice. Sedan vare lunch, efter lunch vare svenska sen slutade vi, och på svenskan satt de flesta och bara spelade på datorn. HIHI! Det var riktigt kul att Elina var tillbaka till skolan så man kan ha roligt igen, eller ännu roligare. Vi skulle fara och bada idag också efter skolan, men den svikarn glömde badkläder..:P så vi får ta det nästa vecka då har vi till och med två lediga dagar.
Imorgon på morgonen så ska MBS gruppen fara in till stan och åka rullstol, JIHO vad kul :P, vi ska se hur lätt/svårt det är att ta sig genom stan osv, när man sitter i en rullstol :P, sedan har vi två stycken redovisningar imorgon, jag gruvar mig, för en redovisning är att jag ska hålla ett tal.. Så idag/ikväll blir det att öva stenhårt på båda redovisningarna så att jag kan det bra. Men det är hockey jag måste se också :P
Aja, nu ska jag gå ner och ta en morotskaka bit och sätta igång med skolarbetena.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar