"jag blir hellre ensam än lycklig med någon annan"

Just nu vill jag bara bort härifrån. Jag vill vara med min älskling. Med honom är jag trygg, och det är trygghet jag behöver känna just nu. Jag vill att allt ska bli bra, så jag slipper alla dessa tankar och funderingar. Jag hatar dom!
Älsklingen kommer snart hit och jag längtar verkligen hur mycket som helst, och jag känner att min kärlek bara växer och växer hela tiden, jag är helt tokig i han Jag behöver han som en drog typ, men jag klarar mig utan han också, eller att vara ifrån han menar jag då. Helt utan honom skulle jag nog aldrig klara av, att veta att han inte finns där för mig, ne usch det går inte ens att tänka den tanken, jag vill inte ens tänka den tanken. Det är du alexander som gör mig stark. Jag är så otroligt lycklig med dig. Jag älskar dig och jag kommer alltid att göra det. Always and forever!

Läste ut boken för ett tag sen också, riktigt trist.. Jag vill ju fortsätta att läsa, och jag hoppas på att jag får nästa bok snart. Denna serie är så sjukt bra, jag är kär i böckerna, dom är helt underbara.
Nu blir det sängen, utan bok :(, men istället blir det nog att lyssna på musik! Helst av allt hade jag velat ha min älskling i sängen så jag kunde få gosa med honom, ligga och sova i hans famn.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar