16 april

Trist att våren försvann lika snabbt som den kom.... Idag snöar det igen.. Solen kom tillbaka!
Idag fick jag också klart för mig vart jag börjar min praktik på måndag och det blir på Barret, en avdelning med åldrarna 1-3 år och där kommer jag att vara i 3 veckor sedan blir det Pysen de 3 sista veckorna och det är en avdelning med åldrarna 3-5 år. På Pysen går även min lillasyster så jag får väl se hur det går, jag hoppas att det kommer att gå bra. Det ska bli riktigt roligt med praktik, jag längtar tills på måndag.
Jag känner att jag verkligen måste ta tag i bilkörandet nu, gå den jävla kursen så jag kan börja övningsköra, för jag fyller som sagt 18 i sommar och det skulle inte vara helt fel att ha sitt körkort i år. Just nu känner jag mig typ taggad på att köra. Alexander är pågång att skaffa sitt körkort nu, riktigt roligt ifall han skulle få det snart. :)
Nu blir det sängen och läsning :) hejs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar