15 april

Nu var det ett tag sen jag skrev här och jag har mina anledningar. Älskling har varit här i drygt en vecka men åkte tråkigt nog hem imorse.. Det har varit riktigt kul att ha haft han här igen, det känns som att vi har gjort en massa saker under den här veckan tillsammans, men när man tänker efter har vi mest bara legat hemma och gjort ingenting. Det vi började med att göra var att fira våran 2 års dag tillsammans, då vi åt på Balder och myste jag får inte glömma och nämna mitt otroligt fina armband som jag fick av min älskling jag gillar det jätte mycket, tack igen, sedan har vi varit en sväng i Övik hos min farmor, vi har även gått på stan en dag där alexander shoppade kläder och sen tog vi en fika på waynes, sen har vi också varit ute och spelat bandy med mina småsyskon, det är typ det vi har gjort under veckan tillsammans, det har faktiskt varit riktigt skönt att bara ha tagit det lungt och gjort ingenting. Nu är det riktigt trist att du inte är här längre, jag fick följa med honom hem idag och stanna till på söndag men jag valde att vara hemma och jag tror nog att jag gjorde ett bra val men det känns riktigt tomt att vara ensam igen. Men det är inte så länge kvar tills vi ses igen :)
Nu är det bara några dagar kvar av lovet sen börjar min praktik, jag kommer att vara på Irmas dagis i 6 veckor, sedan när jag kommer tillbaka till skolan har vi inga riktiga dagar kvar längre, jag ska även ta ledigt 1 eller 2 dagar för att fara till Alexander för att han tar studenten. Sen är det sommarlov :)
Våren har äntligen börjat titta fram nu också, det är sol och riktigt varmt ute. Livet leker just nu!

Allt känns så himla bra just nu, jag älskar min Alexander och han är bäst, våren och värmen är här, skolan är snart slut, jag fyller 18 i sommar, som sagt livet leker just nu!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar