6 april

Idag kände jag för att vara hemma, hade jätte svårt att sova inatt, och så vaknade jag med världens huvudvärk. Så jag ringde mamma och bad henne sjukanmäla mig idag.
Alexander vill inte att jag ska komma och göra min APU i Östersund så imorse ringde jag till Irmas fröken och frågade ifall jag kunde vara där, hon sa att det gick bra. Sen efter det ringde jag till förskolan i Östersund och berättade att jag tyvärr inte kunde komma, dom förstod och önskade mig lycka till på det nya stället, det kändes skönt. Så nu är det fixat i alla fall, så imorgon ska jag förbi och lämna några papper. Kommer att kännas konstigt att vara på samma avdelning som Irma går i, men det var en nödsituation så jag var tvungen. För ifall jag hade börjat ringa runt till andra ställen hade de nog sagt att det var för ont om tid för att bestämma sig. Tur att Irmas fröken vet vem jag är och så, och har velat att jag ska göra praktik där igen. Aja, nog om det.
Imorgon kommer gubben hit, det ska bli riktigt kul. Han är verkligen saknad.
Nu ska jag lägga mig och vila, får se ifall jag skriver nå mer inlägg idag. Har ganska mycket jag måste fixa så. hejjss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar