18 april

Frågan är ju vad jag gör uppe just nu, men jag är faktiskt jätte pigg, har ont i magen och mår illa så det går inte att sova just nu. Riktigt trist för jag känner att jag verkligen måste sova.

Älsklingens katt är död, jätte tråkigt för hon var rätt så speciell, vissa stunder tyckte hon om mig och vissa avskydde hon mig. Ibland fick jag inte ens vara i närheten av Alexander när hon var i närheten för då blev hon svartsjuk och klöste mig. Nä, hon var verkligen speciell, och hon betydde verkligen jätte mycket för Alexander så det är riktigtriktigt tråkigt nu att hon är död.
Hoppas att hon har det bra nu. R.I.P Ella.

Jag lyckades riktigt bra med kakan idag, är riktigt stolt över mig själv. Hoppas på att det är god också. Den ser god ut i alla fall, det är rätt så positivt i alla fall.
Efter jag bakat kakan fick jag mitt så kallade "städryck" och började då dammsuga köket, hallen, vardagsrummet & toaletten. Jag städade även toaletten, torkade skåpen, spegeln osv. Mamma blev superglad på mig när hon såg vad fint jag hade gjort :) Men jag kände att jag inte hade något att göra och då ville jag vara lite snäll. och det var något som verkligen uppskattades så jag är nöjd :) Ibland kan jag vara riktigt snäll :)
Nu blir det sängen för att försöka sova igen. Godnatt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar