19 april

Idag har eller är det en riktigt seg dag, det har varit värsta vårvädret ute. Men inne har jag suttit hela dagen, fy på mig. Imorgon börjar APU:n, jag är inte lika taggad längre, men jag är ändå inte otaggad, det ligger lite mitt i mellan. Lite sovmorgon får jag i alla fall, känns skönt. Hoppas att jag blir mer taggad efter ett tag annars så kommer dessa 6 veckor gå ja inte så bra.
Min daimcheesecake blev urgod kan jag säga, tyvärr blev det inget foto på den, men god blev den verkligen. Kanske skulle satsa på café branschen :)
Min älskling ska hjälpa till och få mig att spara pengar, känns bra att få lite stöd och någon som säger stopp till allt. Jag köper inte allt för mycket saker varje månad men likt förbannat är alla pengar slut, jag vet inte hur det går till men de bara försvinner. Så det kommer att kännas skönt att spara pengar, lägga undan pengar för då har man inte lika mycket pengar att lägga ut. Det kändes riktigt skönt när han kom med förslaget får då vill ha verkligen hjälpa till. Jag har också märkt att jag behöver någon som säger stopp och så, så det är riktigt skönt att han ställer upp och gör det. Min älskling är BÄST!
Snart är 3dje boken slut, det har tagit längre tid än väntat att läsa ut den. Jag har haft allt för mycket annat att göra så jag har inte haft tid att läsa. Men snart är den slut, och jag står på kö till den 4dje boken. Hoppas att jag inte får vänta allt för länge på den.
Nu blir det läsning, hörs senare.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar