2 april update

Jag hade det verkligen jätte bra hos pappa ikväll, jag och pappa satt och pratade och diskuterade saker jätte länge utan att bli osams. Det är verkligen något som näst in till aldrig händer. Så jag är glad :)
Myste även med min favorittjej jätte mycket, helt sjukt vad en sån liten tjej kan göra så mycket. Jag mår alltid så mycket bättre, mycket gladare när jag är med henne. Och hon har äntligen försått att jag bor hos pappa också, hon var så gullig när hon satt i mitt knä och frågade när jag skulle komma hem igen. Den tjejen är verkligen go. Jag skulle ha tagit med alla kort pappa tog på oss ikväll, jag ska försöka fixa dom. För man blev verkligen glad över att titta på dom. Alla våra miner, hahah!
Nu ska jag lägga mig i sängen och plugga ekonomi och hoppas på att det går in i hjärnan på mig denna gång. Sedan blir det att läsa boken, jag är fast i den. Sen får jag sova länge imorgon, det känns riktigt skönt, men jag ska ändå försöka kliva upp i hyfsat bra tid. Aja, nu vidare till sängen. Godnatt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar