2 april

BLÄ för denna dag, provet gick sämst, ska göra om det imorgon..
Efter skolan gick jag till stan med Moa, där köpte jag ett par chinos, te, och ett mega stort påskägg, som jag ska fylla med en massamassa godis, när det är billigt godis och kanske med någon överraskning också. Jag taggar! Sen kanske jag är så snäll och ger bort det också. Vi får väl se.
Mitt te jag köpte ska jag nog provsmaka ikväll, får hoppas på att det är gott, nyttigt är det i alla fall ;d Det går nästan bra med mitt "nya" liv, jag äter fortfarande fibergröt varje morgon. Inte alls lika mycket godis eller så. Nu är det typ mest bara att jag ska fara ut och gå eller börja träna något roligt. Sen har jag mitt "nya" liv. HEHE!
Ikväll blir det att plugga jävel på SH-provet som jag inte klarade, det var megasvårt.. ÅH!
Är även hos pappa just nu, ska äta här sedan ikväll ska jag fara till mamma. Jag ska skriva ut några bilder osv, till en sak. Men just nu är humöret nere på 0, så jag har verkligen igen lust att fixa den dära saken...
Kanske skriver mer ikväll. Hejss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar