1 april

Idag har det varit en riktigt bra dag, jag har varit jätte glad idag :) Kan vara för att det är värsta vårvädret ute, varmt och soligt :) och att Alexander kommer snart, och att jag fick höra en massa beröm från en lärare idag, jag blev så glad och att jag skulle få vg-mvg i kursen också :) Fick även reda på APU plats idag, vart riktigt glad ändå, fårse vad Alexander säger.. Sen har jag hittat datorn jag ska köpa också, det blir ingen acer som jag visat tidigare utan en Fujutsu-Siemens AMILO den är vit och så ska jag köpa till 2 stycken skal, man kan alltså byta ut skalen på dator. Det är ju jätte bra. Imorgon har vi SH prov, och jag känner att jag inte kan ett skit, det är jätte svårt och det känns bara bläää.
Aja, ska väl sätta mig och försöka lära in mig något, sen är det hockey också. Efter den blir det att ringa gubben min.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar