4 april update

Har tagit en paus från städandet i typ flera timmar nu.. Mamma kom hem igen med Maria efter att ha varit runt och kollat på brudklänningar och massa annat. Och då var jag ju tvungen att gå ner och lyssna på allt snack ;p, haha, jag ska tydligen ha en rosa klänning på mig på bröllopet, nu nu ska vi spana efter en rosa klänning till mig. Jag är glad att det blev en rosa och inte röd, för alla röda klänningar jag har sett var så fula :p, Vi har hittat flera snygga rosa klänningar som skulle passa, och de är lite mer i min stil, rosetter osv ;) haha!
Snart är det mat också hoppas jag, vi ska äta grillat :) mummaa. Man har saknat det hela vintern. Men jag ska försöka ta tag i städandet igen nu.. Inte alls kul, men något man måste göra..
Sen kanske det blir att fara till Obs (coop forum) och köpa massa godis till ägget. Det var tydligen billigt godis där redan nu. Kanske ska gå en promenad dit bort efter maten, det vore nog en bra idé.
Städning nu, hejss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar