12 maj

Kul att man är pigg och inte kan sova och vet att man ska kliva upp 05.40..
Jag som har varit trött hela dagen, vart tog den tröttheten vägen?
Min mage gör ont just nu också, så den gör så att det blir ännu svårare att somna. men nu ska jag försöka somna, annars kommer jag väl inte kunna ta mig upp ur sängen imorgonbitti.
Jag saknar min Alexander alldeles för mycket just nu, det är riktigt jobbigt ;/ som sagt jag har en riktigt dålig perid med mig själv just nu, och då känns det bara så fruktansvärt jobbigt att vara ifrån någon man älskar så otroligt mycket. Jag vill ha torsdag den 21 maj nu!!!
Aja, jag får stå ut och det kommer jag att klara också, men det är jobbigt. Men allt i världen är inte lätt. Nu svamlar jag bara en massa känner jag, nu är det dax att sova. godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar