13 maj

Det gick bra att kliva upp på morgonen, och jag orkade med hela dagen men just nu är jag riktigt trött, så det blir en tidig kväll ikväll. Det ska bli skönt! :)
Efter jag slutade for jag som sagt till stan och det fanns inget sidenband i den färg jag ville ha det. Så det fick bli en bit tyg, så jag får göra mig mitt egna band. Men det går det också, hoppas jag. Sen på stan fixade jag också ett nytt abonemang med halebop, så jag sms:ar gratis alla månader och betalar endast 59 kr i månaden för det + för det jag ringer för. Men jag ringer fortfarande som sagt gratis till alla med halebop och billigare till de andra. Så räkningarna kommer nog inte att vara allt för dyra, får jag hoppas på. Men som sagt gratis sms hela tiden :)

Min lillasyster är ju lagomt gullig, hon såg min bakgrund på datorn och där är det en bild på mig och Alexander och då frågade hon ifall det var från vårat bröllop.
Men vad jag vet så är inte jag och Alexander gifta, så jag vet inte vart hon har fått det ifrån ;p Men gulligt sagt var det i alla fall.
Nu har jag lovat henne att göra en fläta på henne utan att använda toffs. Så det är bäst att jag gör det då innan hon går och lägger sig och så att hon slutar att tjata :p
Godnatt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar