26 maj

Nu var det riktigt länge sen jag skrev här, jag har inte direkt haft någon ork till att skriva. Men nu ska jag försöka ta tag i det igen.
I helgen var Alexander här, riktigt mysigt har det varit. Jag har verkligen haft en super bra helg med honom. Han åkte hem igår, och det är verkligen jätte tomt utan honom här.
Är även inne i den sista veckan på praktiken, det är verkligen jätte trist. Jag skulle kunna börja jobba direkt, jag vill inte tillbaka till skolan. Jag trivs hur bra som helst, barnen är urgulliga,det är jätte trevlig personal, jag kommer verkligen att sakna allt.
En sak jag saknar med skolan är klassen, det kommer att vara jätte kul att träffa alla igen. Men det är inte allt för många dagar kvar vi har tillsammans innan sommarlovet. Känns väl lite halvtrist sådär, för då kommer man vara ifrån varandra igen.

Nu ska jag läsa lite innan jag somnar. Godnatt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar