29 maj

Idag var det sista dagen på praktiken, riktigt trist var det... Jag kommer sakna alla på avdelningen jätte mycket. Jag är jätte nöjd med mitt omdöme de skrev om mig, MVG på allt :) Och de sa även att jag var välkommen att vara vikarie där när jag slutat skolan, det känns ju riktigt bra.

Kommer kännas konstigt att fara till skolan på måndag, när man nu har varit ifrån den i 7 veckor. Men det ska bli kul att träffa alla klasskompisar, vissa har jag inte träffat sen innan påsklovet..

Ikväll har jag och mamma suttit och shoppat på internet, jag beställde en blus, ett par shorts, ett par skor och en bikini överdel. Får väl se när de kommer ifall det är något att ha, jag hoppas verkligen att skorna är bra för de gillar jag mycket. Jag har kollat på de ett bra tag nu, och idag såg jag att de var rea på dom så då var det ju bara ännu bättre. :) Bikinin hoppas jag också att jag kan ha, jag gillade den och är verkligen i behov av en ny bikini, ska bara köpa ett par svarta bikini trosor till.

Nu är det inte länge kvar tills min älskling tar studenten, gu vad skönt för honom att slippa skolan, jag har bara ett år kvar och jag hoppas att det året går snabbt för jag vill ut i arbetslivet, jag vill jobba det är såå mycket roligare. Som det känns nu så blir det nog på en förskola jag hamnar först, när jag slutat skolan. Det känns helt rätt för mig, men man kan ju ändra sig. Just nu är de mitt första alternativ i alla fall.


Dessa shorts men i denna färg >

Detta var det jag shoppade och allt kommer ifrån Ellos.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar