2 juni

Att komma tillbaka till skolan igår var både roligt och tråkigt, och dagen kändes mest bara onödig. Vi började dagen med en MBS lektion där vi pratade lite om praktiken ifall platsen var handikapp anpassad osv, sen hade vi PEDL och där snackade vi också bara om praktiken, sen hade vi lunch sen svenska där de som inte hade redovisat en sak innan praktiken skulle göra det nu, efter det slutade vi, klockan var då 12.30. Då for jag, Elina, Frida och Ida ner på stan och satte oss på NK och fikade. Sen gick vi även i några affärer och tittade.

Idag har våran klass + AD varit hos våran lärare och kollat på fåglar och grillat, vi skulle vara ca 30 personer, vi var 13 haha. I alla fall så hade vi jätte roligt, inte med AD utan bara med klassen. Har skrattat hur mycket som helst, så detta har varit en riktigt kanon dag.

Imorgon börjar vi kl 10.00 med VI-timme sedan ska vi spela brännboll efter lunch, så det blir en riktigt skön dag det också. Sen på torsdag och fredag är jag ledig, så det blev verkligen en riktigt härlig vecka denna vecka.

Just nu känner jag också att jag är så super bra humör, jag fyller även år om 1 månad och 18 dagar.

Snart ska jag iväg och träna småtjejerna, sedan har jag tänkt att fara och träna själv på gymmet.
Jag känner mig riktigt taggad på att vara och gymma, att fara och träna småtjejerna har jag lite ångest för.. aja, jag ska göra mitt bästa.
På torsdag får jag även träfffa min grabb, känns riktigt härligt att få träffa honom igen.

(Två bilder ifrån idag när Moa, Johannes, Johan och Daniel skulle ut med båten)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar