9 juni

Imorgon får jag sommarlov, det känns verkligen inte som det. Men det ska bli så otroligt skönt med sommarlov, en massa ledighet, förhoppningsvis jätte bra väder, och en massa dagar med min älskling.
torsdag-söndag spenderades med min älskling, jag har haft hur roligt och bra som helst. Alexander tog studenten i fredags och var verkligen ursnygg, det var så roligt att se honom så glad. Jag längtar så mycket tills jag själv får ta studenten. Jag är riktigt stolt över honom.

När jag kom tillbaka till skolan i måndags 8.20 så var jag själv där, jag smsade och frågade vart de var, och fick till svar att vi inte började förrän 9.40 och att de hade glömt att berätta det för mig, ja, det var ju jätte kul. Jag gick en promenad till min pappa då för att fördriva tiden.
Sen när jag kom tillbaka till skolan så fick jag reda på att vi bara hade en lektion under dagen och på den lektionen var det bara betygsnack.. Så ifall jag hade vetat det hade jag kunnat stanna en till dag hos Alexander. Det var så himla surt, jag var på dåligt humör hela dagen, för jag tänkte hela tiden, nu kunde jag ha varit hos alexander. menmen... Har man klasskompisar som inte berättar något för en så blir det såhär.

Idag hade vi klassensdag, vi hade bestämt att vi skulle fara till en gräsplätt vid älven och spela kubb och fika, det var faktiskt riktigt roligt. Vi blev hela 10 stycken också, alla killarna kom, det var riktigt chockerande. Riktigt bra väder fick vi också, jag har legat ute och solat hela dagen. Det har varit jätte skönt :) Äntligen är sommarvärmen tillbaka, hoppas bara att den har tänkt att stanna nu resten av sommaren.
Nu ska jag skicka något gulligt sms till min älskling sedan sova, godnatt :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar