11 juni

Första dagen på sommarlovet och det är regn.. Idag har jag varit på Marcus skolavslutning, kul att träffa några gamla lärare. Träffade även Hanna där, det var jätte länge sen vi sågs så det var jätte roligt att träffa henne, vi stod och snackade ett bra tag. Hon berättade att vi har 3000 kr kvar i klasskassan som vi måste använda, så vi skulle styra någon klassfest framöver någon gång :) sen berättade hon även att en gamal klasskompis sitter inne i häktet för misshandel... kanske inte var allt för oväntat men i alla fall, helt sjuk. Jag saknar verkligen den gamla klassen, vi hade så otroligt roligt tillsammans.
Sen har vi käkat tårta osv idag, mormor och morfar kom förbi också. Kul att se morfar pigg igen :) men usch så mager han var.. Sen har jag även hunnit med att träna småtjejerna idag, som även har cup i helgen, så jag vet ju vad jag kommer att göra i helgen.
Ska kanske gå och lägga mig, har samling 11.30 på nydala imorgon. Godnatt :)



(älskade gamla klass) (bild från våran skolavslutning i 9an, mycket tårar)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar