26 juni update

jag som har gått in flera gånger under dagen för att smörja in mig för att inte bränna mig. men ändå har jag lyckats bränna mig.. nog för att jag har brännt mig på benen, armarna, halsen och mitt på ryggen, benen tänker man ju inte på att smörja in inte hela armarna heller och inte halsen heller så det känns ju lite surt att man bränner sig där då.. Sen mitt på ryggen når jag inte så värst bra till. Men jag hoppas det går snabbt över, men det ser ut som att jag fått solexem på armarna, halsen och benen, och det känns inte speciellt roligt för det kan stanna ett tag. åh.. Man kan ju inte direkt bara sitta inne under dagarna då det är så här bra väder heller, i alla fall inte jag. Men jag ska smörja in hela min kropp med massor med hudkräm idag, och hoppas på att det är bättre till imorgon.
Idag har jag även bakat en kladdkaka, och så hittade jag vitchoklad hemma så jag smällte det och la ett tjockt lager på kladdkakan. Jag hoppas den blev jätte god. Ska smaka sen efter vi ätit middag. Nu ska jag lägga mig i sängen och läsa lite. Hejs.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar