28 juni

En till solig och varm dag har det varit idag, sommaren är verkligen här just nu och den får mer än gärna stanna också.
Idag har jag och familjen spenderat några timmar på en strand vid havet, hur mysigt som hellst. Tog även årets första dopp idag, men jag kan lova att det verkligen var iskallt i havet. Men det var skönt att doppa sig sedan springa upp och lägga sig på handuken i sanden och soltorka.
Jag skickade även ett sms till älsklingen där jag skrev att vi skulle hänga vid Nydala varje dag det var fint väder. Och det kan jag lova att vi kommer göra, även fast han inte vill.
Min älskling kommer om 2 dagar :), jag längtar för det är så tråkigt utan honom.
Känns bara urtrist att jag måste ta tag i att städa mitt rum.. det ser förjävligt ut, och jag har bara imorgon och några timmar på tisdag, eller även ikväll på mig att städa klart. känns riktigt jobbigt. Men jag har varit i solen för mycket, så det kanske blir bra då med en städdag imorgon för att vila kroppen. Men då kommer jag nog få ångest och gå ut och lägga mig i solen i alla fall.

Kanske ska börja städa redan nu, får väl se hur det går. Kanske skriver mer sen ikväll. Hejss.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar