29 juni

Det är varmt och soligt ute idag, men jag är inne. Känns riktigt konstigt, men jag måste för mitt eget bästa. Jag får en massa röda utslag av solen, och inte är det solexem som jag trodde först för det kliar inte. Mamma säger att jag är allergisk av solen, men det är jag såklart inte. Men det är ändå rätt så skönt att vara inne, att få vila kroppen lite. Började lite smått igår med att städa mitt rum, men gu vad tråkigt det är. Det är lång ifån klart så jag vet ju vad jag gör idag i alla fall.

Jag ska "jobba" i sommar, men gratis tror jag nog att det är. Men jag ser det som att jag får göra någon nytta, så det ska bli roligt. Jag ska hjälpa till och säkert vara värdinna under Nestea Swedish Beach Tour 15-18 juli, mer får jag reda på senare men där kommer jag att "jobba" i alla fall. Så förhoppningsvis är det soligt och fint väder under dessa dagar. Då jag kommer "jobba" på torget.

Nu ska jag fortsätta att städa, men det går riktigt tungt med det.. Ha en bra dag. Hejs.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar