14 juli

Idag har det varit en solig dag, riktigt skönt. Men jag har stått i skuggan och målat hela dagen.. eller i alla fall tills färgen tog slut, vid fyra tiden. Sen har jag även övningskört idag för första gången, det gick förvånandsvärt bra faktiskt, så snart är jag väl ute på vägarna. Nu är jag inte rädd längre, utan det var ju riktigt roligt att sitta bakom ratten och köra. :) Nu ikväll har jag sett en massa one tree hill avsnitt, men tog en paus just nu för att jag ville att alexander skulle logga in på msn, men tydligen ville han inte det. eller nu så loggade han in :) så får se ifall det blir nå mer avsnitt ikväll, annars blir det imorgon! Jag är helt fast, det är konstigt att man kan se avsnitt om och om igen utan att bli less.
Nu har jag inge mer att skriva så, pusshejs och godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar