17 augusti update

Det var tänkt att jag skulle vara med Moa idag, men så blev det inte. Den fuskisen ska även fara utomlands snart, hon och Jonte ska ta sista minuten.. Åh, jag vill också bort härifrån!!
Så jag ska vara med henne imorgon istället. Idag har jag istället städat mitt rum och så.
Nu ikväll ska jag se hockey!!! Hockeyfestivalen börjar idag, och Löven möter Luleå kl 19.00. Det ska bli riktigt roligt att se hockey igen, och det är inte länge kvar tills jag får se min älskling spela igen, i hans moderklubb, det första laget jag såg honom spela i. Riktigt roligt att jag ska få se han spela med det laget igen. Eller det är inte samma lag, men samma förening i alla fall. Brunflo :)

Min älskling ska förövrigt flytta till en egen lägenhet i Östersund på fredag, så nästa helg ska jag fara dit och hälsa på honom och se hur han bor osv :). Jag har inte träffat min älskling sedan 2 augusti. Sjukt länge sen. Så det ska bli riktigt roligt att träffa honom igen.

Och snart är sommarlovet slut, på torsdag 8.20 börjar jag skolan igen, sista året. Känns riktigt sjukt att allting har gått så snabbt. Kändes som att det var nyss jag gick ut 9an och började 1an.
Menmen, nu måste jag packa ihop datorn och så för att ta bussen till Teg. Jag tror även att jag sover där inatt. Får se ifall jag skriver något mer ikväll efter matchen. Pusshejs

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar