Bröllopsbilder

Jag har ju lovat att lägga ut några bröllopsbilder så nu har jag tagit mig tid att välja ut ett antal bilder av de 560 bilderna som togs. Hon som har tagit bilderna heter Monica Ingerlund Hjelt. Jag har inte orkat fixat dom så de blir snyggt utan bilderna kommer att komma som de kommer. Men med en liten text under. Det är bara att klicka på bilderna ifall man vill se dom större.


Mamma på Hårizont där dom fixade håret och sminkade henne. Hon var/är så vacker.
Mamma har kommit fram till kyrkan där Micke stod och väntade, glädjetårar dök upp.

Ingång.
Täxtläsning, Celina, Madde & jag var tärnor.
Micke ger mamma vigselringen.
Utgång, nu är de gifta.
Jag och Madde delar ut rispåsar.

Släkt, vänner, familj, pojkvänner & flickvänner påväg ut ur kyrkan
Riskastning i full gång.
Herr & Fru Hägglöv.
Deras skor, och en massamassa ris.
Pusskalas
Och kramkalas
Mamma & Mickes tårta och våra muffins. All bakning stod Maria för.
Familjen, Hägglöv/Pettersson/Persson.
Blombuketten och ringen.
Bara några bilder ifrån fotograferingen. De ser så lyckliga och kära ut :)
Detta var då bara ett antal bilder av de flera hundra som Monica tog. Jag ska även fråga Olivia ifall hon kan skicka några bilder som hon tog. Jag har inga bilder ifrån festen på kvällen och jag vet inte ifall det togs så många bilder under kvällen, isåfall är det väl Olivia som skulle ha tagit kort. Jag får helt enkelt fråga henne det. Det kan komma fler bilder men detta får räcka för tillfället.

1 kommentar:

  1. Hej! såg att din blogg var länkad till min sida, kul!
    Dom var verlkigen fina den här dagen, ja det var ni allihop förresten:)
    Snygg blogg du har!

    Vänliga hälsningar
    Monica Ingerlund Hjelt

    SvaraRadera