19 augusti

Jag kom nyss hem ifrån stan och Expo det blev lite shopping, skolböcker, en mapp/pärm där man kan lägga lösa papper i, skor, leggings & 4 stycken till kaffekoppar. Leggingsen (stavning?) kostade gratis för mig :) Jag hade en rabattkupong på 100 kr på H&M.
Imorgon börjar skolan, känns både roligt och tråkigt, roligt för att börja sista året och att träffa alla, tråkiga är att sommaren är slut, man får inte sova/vara uppe hur länge man vill och att ledigheten är slut.. Nu har man nästa lov att se fram emot, höstlovet. Men jag kommer vara ledig ifrån skolan typ hela sista veckan i september när jag och min älskling åker till Karlstad för att titta på hockey och bara umgås :) Moa den jäveln åker utomlands igen nästa fredag...
Aja, nu blir det att klicka runt på internet och läsa bloggar. Ikväll hockey + barnvakt. pusshej
Skor från Skopunkten, 49 kr
Svarta leggings med "nitar" från H&M, 99 kr
Rosa pärm från Gallerix, 79 kr. 2 st svarta 2 st lila/rosa kollegieblock från Åhlens ta 4 betala 3, 20 kr styck

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar