26 augusti

Dagen flöt på bra, lekte lekar hela eftermiddagen så det var roligt ;d Mitt lag vann ;)
Efter skolan så gick jag förbi stan och köpte tröjan, det blev en grå tillslut :) råmysig är den. Jag vet att alla typ har en sån tröja, men det skiter jag i. Tröjan är då ifrån Gina Tricot och kostar 149kr.
Efter det åkte jag bussen till Lorina på Ålidhem för en klippning, det blev toppning, uppklippt och LUGG!!! Jag vågade och nu är jag hur nöjd som helst. Visst, jag känner mig jätte ovan osv. Men med tiden så kommer jag väl vänja mig vid det. Min bror kände knappt igen mig, haha! Och min mamma tyckte att det blev ursnyggt. Jag vill se One tree hill, men jag vill ändå spara några avsnitt så jag kan se på bussen när jag åker till älskling på fredag.. Så jag har en litet problem. Jag kommer nog inte kunna hålla mig, så det blir nog One tree hill ikväll också.

3 kommentarer: