26 augusti

Imorgon har vi fått sovmorgon av våran lärare, så vi börjar 9.30 istället för 8.20. Riktigt skönt. Sedan slutar jag 13.30 så imorgon blir det en riktigt kort dag. Imorgon ska jag även dömma match i fotboll, IFK Umeå p-97 mot Sävar tror jag att det var. Moneymoney!! :)
Snart är det även fredag då får jag äntligen träffa min älskling igen :) Jag längtar så mycket. Men jag taggar inte 6 timmar i en buss.. Ska se ifall jag kan lägga över nå filmer ifrån min gamla dator till denna så kan jag se en massa filmer i alla fall. Jag har ju Alexanders lilla bärbara dvd också jag kan se filmer på, One tree hill :) Men jag orkar inte ta med mig en massa filmer, eller det blir väl nödsituation ifall det inte går att föra över filmer till denna dator. Och så hoppas jag att internet fungerar på bussen (brukar bara fungera ibland) så då kan jag roa mig lite vid datorn också. Nu ska jag packa dommarkläder och lite annat till imorgon, för jag ska fara och äta hos min pappa imorgon och fara direkt därifrån till matchen. Godnatt, pusshej


ONE TREE HILL ÄR BLAND DET BÄSTA SOM FINNS!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar