16 september

Idag var det ännu en ovärd dag i skolan. Imorse provade vi studentmössor, beställde olika saker osv. Hur kul som helst, nu är jag huuuur taggad som helst på att ta studenten. =)
Sedan hade vi VI-timme där vi satt och fikade pratade lite om hur vi skulle göra med traktor och flak osv ;p. Efter det hade vi FSF som vi skulle ha hela dagen, men vi håller på med ett grupparbete så då fick man göra lite hur man ville, ifall man ville fara hem osv. Våran grupp gjorde en intervju sedan drog jag ner på stan. På stan bytte jag in mina skor som har blivit trasiga igen, då istället för att ta ett nytt par så tog jag ett par andra skor för samma pris. Jag ville ha vita men det fanns inte i storlek 38 och 39 var alldeles för stora. Så det blev svarta. Min älskling kallar de clown skor. Men han får stå ut med att jag har sånna :)
Det blev även ett par nya hörlurar till min MP3, ena min katt har bitit sönder de hörlurarna som följde med när man köpte MP3 så jag har haft ett par asdåliga hur länge som helst, som inte fungerar riktigt. Men idag tog jag tag i att köpa nya hörlurar. Sedan blev det te från tehörnan också, är så less på de vi har hemma. Har druckit mig less på dom ;p Jag köpte smaken viol-lakrits, den var helt okej faktisk (har redan hunnit provsmaka det). Undra hur länge det dröjer tills jag är less på den.

Ikväll skulle jag och Moa egentligen sitta och göra projektarbete men vi båda känner oss inte helt fräscha. Så det får bli en annan dag. Imorgon kanske.
Ikväll är Idol i Umeå, ska bli roligt att se ifall man känner igen någon :) Så missa inte Idol ikväll!!
Nu ska jag lägga mig i sängen och vila lite. Pusshej

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar