16 september

Jag känner mig hur rastlös som helst. Jag har 2461 olika saker jag måste göra, skolarbeten x5 (om det inte är ännu fler), städa rummet osv. Men jag orkar verkligen inte ta tag i det. Jag är för trött och för lat för det. Det är synd för jag kommer att hamna efter så grymt mycket, men jag känner mig inte alls pigg. Jag är jätte hängig. Jag hoppas det blir bättre för jag vill verkligen inte missa något i skolan, men ändå känner jag att jag behöver en vilodag. Men den får jag väl vänta med tills i helgen.
Just nu vill jag att idol ska börja, då blir det tedrickande, vira in sig i min filt & kanske popcorn. Mysigt värre. Idag har det varit riktigt höstväder, blåsigt, små regnat, grått och tråkigt. Usch.
Ge mig sol och värme.
Och tro det eller ej, men jag har faktiskt sökt jobb. Vart kommer jag inte att avslöja förrän jag vet om jag fått det. Det är ett skit jobb, men vad gör man inte för pengar? Så då får vi väl se ifall de kommer någon nyhet om det framöver. Jag har ju lovat att fota en del saker, och jagvet att bloggar är hur tråkiga som helst utan bilder så jag tänker ta kort på allting nu, så då kommer det ett nytt inlägg snart på allting :) Pusshej ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar